Marktconsultatie

Op zoek naar de juiste kwalitatieve partner voor de inkoop van kantoorbenodigdheden?

Een geheel vrijblijvend advies over het uitschrijven van een tender of aanbesteding of simpelweg geïnformeerd worden over de ontwikkelingen in de markt? Met onze kennis van de markt en ervaring geven wij bedrijven en instellingen vrijblijvend advies op het gebied van inkoop van kantoorbenodigdheden. Deze marktconsultatie kun je vervolgens gebruiken bij de het uitschrijven van de tender/aanbesteding en de inventarisatie om een weloverwogen keuze te kunnen maken voor de best passende leverancier. Een open en eerlijk advies, zodat alle facetten bij het uitschrijven van een tender of aanbesteding vooraf volledig in kaart gebracht worden en je niet achteraf voor verrassingen komt te staan. De juiste keuze vooraf moet ook de juiste keuze achteraf zijn.

Wij bieden onze hulp natuurlijk aan en gaan hierover graag met je in gesprek!

Karlijn

Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op

Chantal Everaerts

Accountmanager