Bestelgedrag monitoren

Wil je graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van jullie uitgaven voor kantoorbenodigdheden? Dan hebben wij diverse mogelijkheden om jullie bestelgedrag te monitoren en jou hiervan op de hoogte te houden. Tijdens het plaatsen van bestellingen door middel van onze unieke autorisatiemogelijkheden en/of na het plaatsen van bestellingen door middel van overzichtelijke rapportages.

Realtime monitoren bestelgedrag

Zijn er binnen jullie organisatie verschillende vestigingen en/of bestellers van kantoorbenodigdheden? Dan kan het belangrijk zijn om op de hoogte te blijven over de algehele bestelwijze. Door onze unieke autorisatiemogelijkheden in de webshop ben je altijd op de hoogte van de uitgaven. Op het moment dat bestellingen geplaatst worden door je collega’s, kun jij een kopie van deze bestellingen ontvangen, om deze vervolgens te accorderen. Zodra deze bestelling is geaccordeerd wordt deze pas door ons in behandeling genomen.

Deze autorisatiemogelijkheid kunnen we specifiek voor jullie maken. Zo kun je bijvoorbeeld ook een krediet voor bestellingen, een vastgesteld maximum budget per besteller hanteren. Ook autorisaties voor bepaalde assortimenten en bedragen zijn mogelijk.

Vraag bij ons naar de mogelijkheden voor deze pérfecte oplossing voor het realtime monitoren van je uitgaven via onze webshop.

Realtime monitoren bestelgedrag
Overzichtelijke repeterende rapportages

Overzichtelijke repeterende rapportages

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen

Door middel van rapportages achteraf op de hoogte blijven van ontwikkelingen van je uitgaven. Samen bepalen we de inhoud en de frequentie van de gewenste rapportage, waarbij het uitgangspunt is dat jij altijd op de hoogte bent en we samen kunnen bijsturen.

Vraag bij ons naar de mogelijkheden van rapportage.

Karlijn

Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op

Miranda Achten

Accountmanager