Voorraadbeheer & tijdswinst

Dit is dé oplossing, waarbij we je geheel kunnen ontzorgen. Samen met jou stellen we een kernassortiment van producten vast welke jij en je collega’s op kantoor veel nodig hebben. Met dit kernassortiment richten we een centrale voorraadkast voor kantoorbenodigdheden bij jullie op kantoor in. Onze eigen logistieke allrounders, Bart en Toon, komen met de gewenste frequentie deze kasten bijvullen. Je hoeft dan enkel nog de artikelen te bestellen welke je niet direct iedere week nodig hebt. We kunnen je hierbij ook altijd voorzien van afnamelijsten, zodat je precies weet wat er aangevuld is en je dit bij jullie intern kunt monitoren.

 

kastensysteem

Voordeel:
Op deze manier heb je nooit te veel voorraad liggen en ben je minder tijd kwijt met het bestellen van kantoorartikelen. De regie ligt volledig bij ons, waarbij we je natuurlijk wel altijd op de hoogte houden van de uitgaven.

Op dit moment maken we diverse klanten erg blij met onze service met het kastensysteem. Afhankelijk van je afname en ligging kunnen we je deze service geheel kosteloos bieden.

Efficiënter werken? Dan is dit dé oplossing.

Vraag bij ons naar de mogelijkheden.

kastensysteem