Waarschijnlijk heb je ook weer zin om je collega’s te ontmoeten op kantoor? Want hoewel het thuiswerken qua techniek goed te doen is, hebben we allemaal wel gemerkt dat we het menselijk contact en de sociale interactie nodig hebben. Hopelijk kunnen we elkaar snel weer ontmoeten op kantoor, weliswaar in de nieuwe anderhalve meter samenleving, waarbij ook andere RIVM richtlijnen nog van kracht blijven.
Net als bij ons All-in office inrichtingsconcept, stellen wij bij het voorbereiden van de kantooromgeving “nieuwe normaal” de gebruiker centraal, deze moet gezond, efficiënt en met plezier in de aangepaste kantooromgeving kunnen werken.
Om medewerkers veilig samen te laten werken, zullen er op korte termijn functionele aanpassingen aan de werkomgeving gedaan moeten worden. Wij willen je hierbij graag helpen. In 4 fases naar een 1.5 meter omgeving voor het “nieuwe normaal”.
Samen zorgen we er op korte termijn en tegen zo laag mogelijk kosten voor dat jullie kantoor weer veilig in gebruik genomen kan worden, zodra het mag. Onze projectadviseurs staan voor je klaar.
Hoe voorkom je besmetting op kantoor?
Hoe voorkom je dat collega’s en bezoekers hetzelfde vlak aanraken?
Maximaliseer en bewaak het aantal gelijktijdige kantoorgebruikers
In de plattegrond van ons kantoor hebben wij als voorbeeld diverse 1.5 meter oplossingen ingetekend, om aan te geven wat er mogelijk is. Op welke manier je dat kunt toepassen, waar je aan moet denken en welk effect deze maatregelen hebben op de kantooromgeving, medewerkers en bezoekers. Uiteraard helpen we je graag, zodat ook jullie klaar zijn voor dit “nieuwe normaal”.
Laat hier je gegevens achter en we nemen contact met je op.
Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op
Commercieel Directeur / Projectadviseur