GoBright: Meet | Visit | Work

GoBright: Lang zoeken naar een beschikbare ruimte, onvindbare collega’s of bezoekers die lang moeten wachten bij de receptie?

Steeds meer organisaties omarmen het moderne werken. Kantoorpanden krijgen hierdoor een andere functie. Werknemers komen steeds vaker naar kantoor om samen te werken en gasten te ontmoeten in plaats van alleen maar te werken.

Het vervullen van deze behoeften, door het creëren van meer vergaderruimtes en minder werkplekken, is echter niet voldoende. Werknemers lopen in de praktijk namelijk tegen allerlei uitdagingen aan:

  • lang zoeken naar een vergaderruimte of werkplek
  • verstoringen tijdens een vergadering of het werk
  • onvindbare collega’s en bezoekers die moeten wachten bij de receptie en niet weten waar ze moeten zijn.

Stuk voor stuk onwenselijke situaties, die ten koste gaan van de productiviteit.

Drie slimme concepten

De oplossing
Werknemers van nu willen eenvoudig een vergadering kunnen organiseren, direct een ruimte of werkplek kunnen reserveren, snel uitnodigingen naar deelnemers kunnen versturen en eventuele catering en andere services onafhankelijk kunnen regelen. Met GoBright creëren we beschikbaarheid en ondersteunen we werknemers met drie toegankelijke oplossingen voor vergader-, werk- en bezoekersbeheer. We geven organisaties de kans om nieuwe manieren van werken succesvol te ontwikkelen.

Technologie maakt het mogelijk, GoBright maakt het beschikbaar.

<b>Drie slimme concepten</b>
<b>Meet</b>

Meet

Vergaderbeheer
Controleer in één oogopslag de beschikbaarheid van een ruimte.

GoBright Room Booking helpt eenvoudig, snel en effectief bij de optimale benutting van alle ruimtes. De ontwikkelde app is dé perfecte aanvulling op de Room Manager. Het is je persoonlijk, mobiele vergader assistent. Zoek, vind en reserveer een ruimte vanaf je mobiele device. De app stuurt een herinneringsnotificatie als de reservering bijna voorbij is, met de mogelijkheid om de reservering direct te verlengen.

Resultaat:
Het zoeken naar een ruimte, lege ruimtes, verstoringen en dubbele boekingen zijn verleden tijd.
Optioneel aanvullend: Wayfinding, Room Detection en Control

Visit

Bezoekersbeheer
Eenvoudig en GDPR-Proof digitale zelfregistratie voor bezoekers

GoBright digitale zelfregistratie zorgt voor een professionele en moderne zelfregistratie van bezoekers. Het is een ideaal hulpmiddel voor onbemande recepties. Na registratie ontvangt de contactpersoon een e-mail en SMS, zodat deze zijn/haar gast direct kan ophalen.

Resultaat: De receptioniste kan zich blijven concentreren op zijn/haar kerntaken.
Optioneel aanvullend: Naambadge printen voor de herkenbaarheid

<b>Visit</b>
<b>Work</b>

Work

Werkplekbeheer
Verander een flexibele werkplek in uw persoonlijk bureau.

Check snel en eenvoudig de beschikbaarheid van een werkplek en reserveer deze in een paar seconden. GoBright Desk Booking maakt flexibel werken nog eenvoudiger en de beste meerwaarde binnen organisaties. De app zit standaard bij de deskbooking licentie. Haal je NFC-card of smartphone langs de Desk Connect en het bureau wordt direct voor je gereserveerd en stelt zich in op de juiste zit- of stahoogte.

Resultaat: Zoek, vind en boek een beschikbare werkplek vanaf je mobiele device.
Optioneel aanvullend: Mapping, Desk Glow en Desk Detection

Karlijn

Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op

Rob Driessen

Adviseur audiovisuele oplossingen & kantoormachines