Digitaliseren & Archiveren

Organisaties staan voor de opgave om met minder mensen meer werk te verzetten. Tevens zijn medewerkers vaak niet meer fysiek aanwezig op één locatie. De kunst is om dan een partner te vinden die de middelen aanreikt om documentprocessen te optimaliseren. Denk hierbij aan het verbeteren van papier intensieve business processen, scannen naar bedrijfsapplicaties en documentmanagement. Wij begrijpen de zakelijke uitdagingen en leveren oplossingen hiervoor.

Geïntegreerde scanfuncties

Het digitaliseren van documenten is een onmisbaar onderdeel van het alledaagse kantoorleven geworden. Daarom zijn onze multifunctionals standaard uitgerust met geïntegreerde scanfuncties, waarmee eenvoudig en snel documenten gedigitaliseerd kunnen worden naar PDF, TIFF of JPEG-formaat. De digitale documenten kunnen naar diverse bestemmingen worden verzonden voor verdere verwerking.

Geïntegreerde scanfuncties
ScannerVision

ScannerVision

Laten we eerlijk zijn, archiveren is niet een taak die de meeste mensen met plezier uitvoeren. Meestal wordt het uitgesteld of helemaal vermeden, zeker als archiveren nog in papieren vorm gebeurt blijft het beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Ondanks dat informatie een van de meest kostbare bezittingen is voor een organisatie gaat deze vaak verloren in ongewenste tijdrovende en foutgevoelige archiveringsprocessen.

ScannerVision® is hét alternatief voor de traditionele manier van archiveren en scannen/digitaliseren. Met slechts enkele eenvoudige handelingen kan een medewerker alle documenten scannen, digitaliseren, bewerken, kenmerken, routeren en op de gewenste locatie in het juiste formaat opslaan.

Kyocera Workflow Manager

Kyocera Workflow Manager is een simpele maar krachtige oplossing voor het beheren van documenten en bedrijfsinformatie. Een kant en klare, direct inzetbare oplossing voor het beheer van de dagelijkse werkzaamheden. De software beschikt over vier met elkaar verbonden (of gekoppelde) modules op de volgende functionele gebieden:

  • Human resources – (HR)
  • Contract management (CM)
  • Sales & Distribution (SD)
  • Procurement management (PM)
Kyocera Workflow Manager
Document management systemen (DMS)

Document management systemen (DMS)

Document management systemen (DMS) dienen voor het elektronisch archiveren en beheren van documenten en informatie. Ze bieden mogelijkheden tot een efficiënt beheer van, snelle toegang tot en betrouwbare controle van informatie gedurende alle fases van de levenscyclus.

Hierdoor is het mogelijk sneller, efficiënter, veiliger en goedkoper te werken.

Een DMS vormt het centrale kennisplatform waarop alle informatie (zowel op papier als digitaal) bijeen is gebracht om zo nodig snel te kunnen worden opgevraagd.

Karlijn

Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op

Tom Alaerds

Specialist in Print-, Scan- en Documentoplossingen