Reparatie aanvraag

We leveren apparatuur welke aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een apparaat toch storingen of defecten vertoont. Mocht dit gebeuren, meld dit dan bij ons en we staan voor je klaar.

Indien het een apparaat in contract betreft, vragen wij je om contact op te nemen via een van de volgende telefoonnummers:

  • Kyocera apparatuur: 020-5877850
  • Toshiba apparatuur: 036-6348600
  • Brother apparatuur (waarbij de garantie nog geldig is; 2 jaar na aankoopdatum): 020-5451230

Aanvragen reparatie

Voor alle overige reparaties willen we je vragen om het reparatieformulier in te vullen, zodat wij direct alle juiste informatie hebben om je aanvraag in behandeling te nemen.

 

Aanvragen reparatie
Karlijn

Heb je vragen of wil je de mogelijkheden bespreken?
Neem dan contact met ons op

Marc van Els

Adviseur Office & Facility Supplies